Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΤΟΥ 2014 ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

ΠΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ
"ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ-Όραμα και Έργο"

Αγαπητοί Κύριοι


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ως εξής: 

1.- Εμείς πρώτοι ενημερώσαμε τους αναγνώστες μας και εθίξαμε το θέμα ανάλογα στην ανάρτηση μας "Περί ψηφοφοριών στο διαδίκτυο"


2.- Η Ψηφοφορία θα αποσυρθεί όταν ολοκληρωθεί, όπως έχει δηλωθεί ήδη, δηλαδή στις 3 Μαϊου και θα αντικατασταθεί με νεώτερη εφόσον φυσικά έχει ολοκληρωθεί η πληροφόρηση για την έγκριση των υποψηφίων από το αρμόδιο πρωτοδικείο.

3.- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ οιουδήποτε τύπου ΑΠΕΙΛΗ στον διαδικτυακό τύπο που ανατάραξε τα "λιμνάζοντα νερά της μέχρι πριν μερικά χρόνια σιωπής και αδιαφάνειας" στα οποία είχαν συνηθίσει να κινούνται όλες οι προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις. Με μηδαμινή πληροφόρηση και βασιζόμενες σε "κουμπαριές" ¨συγγένειες" και "κολλητάρια".

4.- Εάν ανακαλύψετε ότι κάποιοι εκμεταλεύτηκαν μία διαδικτυακή δημοσκόπηση, όμοια με χιλιάδες άλλες που είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο αλλά και σε εφημερίδες και μεγάλα διαδικτυακά μέσα, τότε να βγείτε και να τους καταγγείλετε επωνύμως και με βροντερή φωνή.

5.- Πάλι εάν νομίζετε ότι το αποτέλεσμα δεν σας αρέσει και κατηγορείτε τους πάντες για τα πάντα και δη δύο εκ των ανθυποψηφίων σας και μάλιστα με αστείες αποδείξεις, που θα έκαναν και ένα δεκάχρονο που πρωτομπήκε στο διαδίκτυο να γελάει, τότε λυπάμαι για το επίπεδο προεκλογικού αγώνα που διεξάγετε.

6.- Το ότι "διαμορφώνω" εγώ το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας είναι πράγματι αστείο γιατί ούτε καν ένα λάθος στην αναγραφή του συνδυασμού του κ. Χάρου δεν μου επιτρέπεται να διορθώσω από το σύστημα της Google. Και λυπάμαι που με χρησιμοποιείται σαν μοχλό για να περάσετε μηνύματα χωρίς νόημα που απλά κάνει πολύ κόσμο να γελάει με την απροσδόκητη επίθεση.

7.- Η "Θέση" που παίρνω είναι πάντοτε η ίδια και αφορά την άμεση πληροφόρηση του Κυθηραϊκού κοινού για όλα τα τεκταινόμενα. Ενώ αντίθετα εσείς επισημαίνετε μόνον ότι δεν συμφέρει εσάς σαν παράταξη και επιτίθεστε ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ με σαθρά επιχειρήματα και επιφανειακές απόψεις απλά για να εντυπωσιάσετε όσους ψηφοφόρους μπορείτε.....

8.- Οτιδήποτε μου αποσταλλεί δημοσιεύεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από που η ποιόν προέρχεται, απλά με την σειρά παραλαβής.

9.- Ελπίζω ο "Κυθηραϊκός Λαός" να έχει τον κοινό νου και να αντιληφθεί την έννοια των δημόσιευσεων μου.

10.- Και κάτι τελευταίο : Όπως καλά γνωρίζετε δεν αποσκοπώ πουθενά, δεν έχω κανένα πολιτικό συμφέρον, δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ οικονομικό συμφέρον, είμαι μακρυά {εκτός από την καρδιά και την ψυχή μου που είναι πάντοτε εκεί...} και δεν μπορώ να έλθω. Δεν έχω λοιπόν άλλο λόγο να ασχολούμαι παρά σαν ουδέτερος παρατηρητής να αποτυπώνω την αλήθεια όσο θα είμαι εν ζωή. 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΣΑΣ

--------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
--------------------------------------

Υ.Γ. Προς τους Αναγνώστες των Κυθηραϊκών Νέων : "Είχα την εντύπωση ότι ο Έρντογκαν βρισκόταν στην Τουρκία.... Τώρα πως οι εντολές του φθάνουν μέχρι τα ΚΥΘΗΡΑ ;;;;;  Άγνωστες οι βουλές του Κυρίου.......