Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Τo ενοχλητικό marketing της κινητής και σταθερής τηλεφωνίας!

Καθώς καθόμουν χτες και έπινα έναν καφέ σε κεντρικό καφέ της Λ.Συγγρου χτύπησε το κινητό μου απαντώ και ακούω μια νεαρή κυρία να μου λέει: «Γεια σας, σας καλώ από την Cosmote. Για σήμερα ισχύει μια καταπληκτική προσφορά μόνο για εσάς.

Στην προσφορά περιλαμβάνεται και ένα smartphone, εντελώς δωρεάν.» Της απαντάω λοιπόν και της λέω: «Είμαι ευχαριστημένος από το δίκτυο στο οποίο ανήκω και δε με ενδιαφέρει. Όμως αυτή με τη σειρά της συνεχίζει επίμονα την προσπάθεια της να με μεταπείσει για την καταπληκτική της προσφορά. Ξέχασα δε να σας αναφέρω ότι η ώρα κλήσης ήταν 3:30 μμ, ώρα ακατάλληλη.

Της ανέφερα ότι έχει καλέσει σε ένα καρτοκινητό κι όχι σε νούμερο συμβολαίου, οπότε αδίκως χάνει το χρόνο της. Μόλις  λοιπόν η κυρία καταλαβαίνει ότι το νούμερο είναι καρτοκινητό, μου είπε ένα ξερό «Ευχαριστώ πολύ» και έκλεισε τη γραμμή, όπως ήταν και λογικό.

Έχω ξανασυναντήσει και στο παρελθόν τη συγκεκριμένη τακτική, είτε σε άλλα νούμερα που διατηρούσα στο παρελθόν, είτε  σε σταθερά τηλέφωνα οικίας κι εργασίας. Την τακτική αυτή (του επιθετικού δηλαδή τηλεμάρκετιγκ) την χρησιμοποιούν όλα τα δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας.  Φανταστείτε σε τι απόγνωση βρίσκονται όλα αυτά τα τηλεμάρκετιγκ, όπου πλέον έχουν πάρει λίστες μέχρι και καρτοκινητών, προσπαθώντας να πείσουν τους συνδρομητές να αλλάξουν δίκτυο και να μετατραπεί το νούμερο σε συμβόλαιο.

Τα συγκεκριμένα τηλεμάρκετιγκ καλούν όχι μόνο κάποιους συνδρομητές που γνωρίζουν και μπορούν να κρίνουν και να αποφασίσουν τι τους συμφέρει, μα και άτομα μεγάλης ηλικίας,  τα οποία όχι απλά δεν έχουν γνώση, αλλά τις περισσότερες φορές παρακινούνται να αλλάξουν δίκτυο χωρίς πραγματικά να τους συμφέρει ή να το θέλουν.

Μία που ανέφερα πιο πάνω για λίστες συνδρομητών, αναρωτιέμαι τελικά για το  ποιος άραγε προμηθεύει αυτά τα τηλεμάρκετιγκ με τις συγκεκριμένες λίστες, όπου αν θυμάμαι καλά, για να ανακοινωθεί κάποιος αριθμός τηλεφώνου, σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, θα πρέπει να υπάρχει έγγραφη εντολή του χρήστη. 

Τα στοιχεία των συνδρομητών που τα δίκτυα διαθέτουν κατά την υπογραφή των συμβολαίων είναι εντέλει απόρρητα; Ή μήπως τα δίκτυα για να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους  μοιράζουν τα στοιχεία σε  συνεργαζόμενες εταιρείες τηλεμάρκετιγκ;

Γνωρίζω βέβαια ότι η οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει μεγάλη πτώση σε συνδρομητές για τα δίκτυα, αλλά όλα πρέπει να έχουν και ένα όριο.
--------------------------------
Πηγή: telecomsnews.gr
--------------------------------