Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Συνάντηση αντιπροσωπείας της ΔΗΜΑΡ με τον Πρόεδρο του ΟΛΘ



Μαρία Ρεπούση
Βουλευτής Α΄ Πειραιά
Πειραιάς, 01/04/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Συνάντηση αντιπροσωπείας της ΔΗΜΑΡ με τον Πρόεδρο του ΟΛΘ.


Αντιπροσωπεία της ΔΗΜΑΡ, αποτελούμενη από τους, Μαρία Ρεπούση Βουλευτή Α΄ Πειραιά και νησιών, υπεύθυνη του Τομέα Ναυτιλίας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, Παναγιώτη Δημητρακά  Γραμματέα της Οργάνωσης Θεσσαλονίκης και Φανή Γουργούρη μέλος της ΚΕ της ΔΗΜΑΡ, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30 Μαρτίου με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. Στ. Αγγελούδη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Στέλιος Αγγελούδης  ενημέρωσε την αντιπροσωπεία της ΔΗΜΑΡ, για τις δραστηριότητες του Οργανισμού,  την προσπάθεια ανάπτυξης   του λιμένα της Θεσσαλονίκης  τόσο στην εμπορική  - με  την προσπάθεια συγκράτησης και προσέλκυσης νέων φορτίων- όσο και στον επιβατική κίνηση   με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.  Παρουσίασε τα οικονομικά  μεγέθη  της  εταιρίας δίνοντας   έμφαση στην κερδοφορία, ως απόρροια της αναδιάρθρωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών σε εμπορικές δραστηριότητες,  της μείωσης  του προσωπικού και του κόστους μισθοδοσίας και της περιστολής των εξόδων. Ακολούθησε συζήτηση για τις εξελίξεις στον λιμενικό τομέα  αναφορικά με την συζήτηση στη βουλή του  νομοσχεδίου για την ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και τις κατευθύνσεις του ΤΑΙΠΕΔ. 
Η αντιπροσωπεία της Δημοκρατικής Αριστεράς  αποσαφήνισε πως η ανάπτυξη  εθνικής λιμενικής πολιτικής απαιτεί να  υπάρξει ξεκάθαρος μεσο μακροπρόθεσμος στρατηγικός σχεδιασμός.  Στο έντονα ανταγωνιστικό λιμενικό περιβάλλον και υπό την πίεση των οικονομικών συνθηκών  πρέπει να προχωρήσουμε στην αναδιάρθρωση του λιμενικού συστήματος της Ελλάδας με γνώμονα την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του αλλά και την δημιουργία εσόδων για τον χειμαζόμενο κρατικό προϋπολογισμό. Βασικός  πυλώνας αυτής της αναδιάρθρωσης είναι το μοντέλο της παραχώρησης δραστηριοτήτων,  που παραμένει   για τη ΔΗΜΑΡ η  μόνη κατ επιλογή λύση  για την εξασφάλιση άμεσων ξένων ιδιωτικών επενδύσεων με ταυτόχρονη διατήρηση  του δημοσίου ελέγχου  στους λιμένες και στο λιμενικό σύστημα.