Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Συνάντηση της βουλευτού Α΄ Πειραιά της ΔΗΜΑΡ, Μαρίας Ρεπούση με εκπροσώπους συλλόγων υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας.



Μαρία Ρεπούση
Βουλευτής Α΄ Πειραιά
                                                  Πειραιάς, 01/04/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Συνάντηση της βουλευτού Α΄ Πειραιά της ΔΗΜΑΡ, Μαρίας Ρεπούση με εκπροσώπους συλλόγων υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας.


Συνάντηση με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΥΕΝ, της Πανελλήνιας Ένωσης Κυβερνητών Μηχανοδηγών Πλοηγικής Υπηρεσίας, της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Πλοηγικής Υπηρεσίας και του Πανελλήνιου Συλλόγου Πολιτικών Υπαλλήλων ΥΕΝ πραγματοποίησε σήμερα το μεσημέρι η βουλευτής Α΄ Πειραιά και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση.
Οι εκπρόσωποι των συλλόγων ενημέρωσαν τη βουλευτή για τη θέση τους αναφορικά με το σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου που συζητείται αυτές τις μέρες στη βουλή, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντίθεση τους στη στρατικοποίηση του Υπουργείου Ναυτιλίας που επιφέρει το εν λόγω σχέδιο νόμου, διευρύνοντας τις αρμοδιότητες του Λιμενικού Σώματος  και στις αναπτυξιακές, καθώς και στην πρόθεση του Υπουργού να προβεί στην ίδρυση ανώνυμης εταιρείας πλοηγικών υπηρεσιών.
Η Μαρία Ρεπούση ενημέρωσε από τη μεριά της τους εκπροσώπους των φορέων για τις τροπολογίες που έχει καταθέσει η ΔΗΜΑΡ για το εν λόγω σχέδιο νόμου. Συγκεκριμένα:
·         Τροπολογία για την επανασύσταση του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής όπως αυτό συστήθηκε και με τις αρμοδιότητες που προβλέπονται από το νόμο 3922/2011, όπου επιτυγχάνεται η διάκριση του ρόλου του Λιμενικού Σώματος – ΕΛΑΚΤ από το Υπουργείου Ναυτιλίας και περιορίζονται οι αρμοδιότητες του σε αυτές που αρμόζουν σε ένα στρατιωτικό σώμα, αφήνοντας έξω το κομμάτι της Ναυτιλίας που αποτελεί αναπτυξιακό αντικείμενο.
·         Τροπολογία για τη δημιουργία Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων, καθώς το παρόν άρθρο στο σχέδιο νόμου ουσιαστικά δημιουργεί μια επιπλέον υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας που δεν παρέχει αυτονομία στη Ρυθμιστική Αρχή.
Όσον αφορά στην Πλοηγική Υπηρεσία η βουλευτής υπογράμμισε τη σημασία της διασφάλισης του δημόσιου χαρακτήρα της, γεγονός υπέρ του οποίου συνηγορεί και η ευρωπαϊκή εμπειρία, καθώς στις περισσότερες χώρες αποτελεί υπηρεσία του φορέα διοίκησης των λιμένων, που είναι δημόσιος, και τόνισε την ανάγκη να υπάρξει ουσιαστική διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και τα πολιτικά κόμματα.