Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Γράμμα από έναν υπερχρεωμένο επιχειρηματία προς τον Τατούλη

Αξιότιμε και συμπατριώτη κ. Τατούλη, με μεγάλη μου έκπληξη άκουσα σε όλα σχεδόν τα κανάλια την δήλωσή σας για κάποιο προφανώς μέσο που σας ενόχλησε η ερώτησή του για την σχέση σας με κάποιον που πήρε χρήματα από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Δεν θα σταθώ σε αυτούς όποιοι και να είναι αλλά θα μεταφέρω την απάντηση σε όλους εμάς τους υπερχρεωμένους.

Κ. Τατούλη θεωρώ άκρως προσβλητική την απάντησή σας για κάποιον (όποιος και να είναι) που μπορεί να έχει χρεωθεί και να κάνει αγώνα για να επιβιώσει η επιχείρησή, του αφού ανήκατε σε αυτές τις κυβερνήσεις και στα κόμματα που μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν.

Ήμουν πάντα ένας αξιοπρεπής επιχειρηματίας που πάντοτε στις υποχρεώσεις μου και στο προσωπικό μου ήμουνα τυπικός. Όμως τώρα πια, τον τελευταίο χρόνο τα πράγματα έχουν αλλάξει. Κάνω καθημερινό αγώνα για να καλύπτω βασικές ανάγκες και για να μην κλείσω το μαγαζί μου.

Ναι κ. Τατούλη έχω χρεωθεί, αλλά έχω το δικαίωμα να σας μιλάω, ή μήπως όχι;

Εσείς κ. Τατούλη ανήκετε σε αυτούς που δεν χρωστάνε; Πως έτσι; Δουλεύετε περισσότερο από μένα; Και αν δεν χρωστάτε κ. Τατούλη ποιος σας δίνει το δικαίωμα να μας αφαιρείται τον λόγο; Μάλιστα κ. Τατούλη, κι εγώ έχω επιχείρηση που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και ψάχνω να βρω τους διαγωνισμούς που γίνονται, αλλά ποτέ δεν τα κατάφερα.

Και πάλι όμως δεν θα σταθώ σε αυτό, αλλά στην απαξίωσή σας για όλους εμάς που χρωστάμε. Όταν πρωτοεκλεχθήκατε, όλοι οι Αρκάδες χαρήκαμε πολύ γιατί τελικά ένα δικό μας παιδί ανέλαβε ένα τόσο σημαντικό αξίωμα. Αλλά να μας προσβάλετε κατά αυτό τον τρόπο δεν το περίμενα ποτέ.

Μάλιστα κ. Τατούλη και εγώ θα ήθελα να μάθω την σχέση σας με αυτούς τους επιχειρηματίες που τους δίνονται χρήματα για κάποια έργα της Περιφέρειας. Γιατί δεν μας λέτε; Γιατί πηγαίνετε αλλού την απάντηση εκτός από εκεί που πρέπει; Ποια η διαφορά σας από τον κ. Παπακωνσταντίνου; Πως θα με πείσετε με όλα αυτά που ακούω ότι είσαστε άξιος και καθαρός;

Λυπάμαι κ. Τατούλη, εγώ ο υπερχρεωμένος επιχειρηματίας που βρίσκομαι σε αυτή την δίνη της καθημερινότητας, αλλά περισσότερο λυπάμαι που μας απαξιώνετε με τόση εμπάθεια. Γιατί στην θέση της υπερχρεωμένης κάμερας θα μπορούσα να είμαι εγώ, ο υπερχρεωμένος επιχειρηματίας που ωστόσο έχω τις ίδιες απορίες με κάποιους.

Σας ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας να διαβάσετε την επιστολή μου, χρόνο που απέσπασα από το δύσκολο έργο που επιτελείται έτσι έστω να μην είσαστε ο ίδιος χρεωμένος, αλλά έξω από την πόρτα σας να πεθαίνουν άνθρωποι από την δυστυχία.

Ένας υπερχρεωμένος επιχειρηματίας
----------------------------
Πηγή: apela.gr
----------------------------