Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Απάντηση κ. Σπύρου Σπυρίδωνα στο δημοσίευμα της zougla.gr

Θέμα: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΑΣ
 
Κύριε Διευθυντά,

Σε δημοσίευμα του zougla.gr με τίτλο «Απόβαση του ΣΔΟΕ σε πέντε Δήμους» και ημερομηνία ανάρτησης 30 Νοεμβρίου 2012, γίνεται αδίκως και ανακριβώς αναφορά στο άτομό μου ως δήθεν ελεγχόμενο από το ΣΔΟΕ για υποτιθέμενη «υπεξαίρεση μεγάλου χρηματικού ποσού από τα ταμεία του δήμου».


Σας ενημερώνω ότι η θητεία μου ως Δημάρχου Πόρου ολοκληρώθηκε το 2006 και σε όλη τη διάρκειά της ουδέποτε (τονίζω: ΟΥΔΕΠΟΤΕ) αντιμετώπισε έστω και μομφή τέτοιου είδους.

Το δημοσίευμά σας προφανώς συγχέει τη θητεία μου, που τελείωσε το 2006, με την περίοδο 2009-2010, για την οποία διαπιστώθηκε όντως περίπτωση υπεξαίρεσης, οι υπεύθυνοι της οποίας έχουν ήδη καταδικαστεί από τη δικαιοσύνη.

Προσωπικά, ανήκω σε αυτούς που επιδιώκουν τον έλεγχο των αρμοδίων αρχών και μάλιστα, μέσα από τη δράση μου στον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα και την Ευρώπη, έχω συμβάλλει σημαντικά στη διαμόρφωση του σχετικού θεσμικού πλαισίου.

Σε ό,τι λοιπόν με αφορά, κάθε έλεγχος, από το ΣΔΟΕ ή άλλη υπηρεσία, είναι απολύτως ευπρόσδεκτος, όπως ευπρόσδεκτη είναι και η δημοσίευση των αποτελεσμάτων του από οποιοδήποτε ΜΜΕ, συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας σας.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, παρακαλώ να δημοσιευτεί η παρούσα απάντησή μου στο zougla.gr και μάλιστα να συνδεθεί εμφανώς με το αρχικό σας δημοσίευμα.

Σπύρος Σπυρίδων