Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ένας αστυνομικός γράφει στον Άγιο Βασίλη...

Λόγω της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα αναγκάζομαι φέτος να σου στείλω αυτό το γράμμα γιατί αφενός δεν περισσεύει μία και αφετέρου θα ήθελα -εσύ που είσαι πραγματικά φιλάνθρωπος- να μου φέρεις κάποια πραγματάκια και επίσης να σου πω τον πόνο μου [ κάτι σαν εξομολόγηση βρε αδερφέ ] και τι καλύτερο να τα πω σε έναν 'Αγιο που [ πιστεύω ] θα τα κρατήσει μυστικά και θα μου φέρει και κάνα δωράκι, για το οποίο σε ευχαριστώ a priori, για να μη ξεχνάμε και τις σπουδές μας . .

Κατ'αρχάς και πριν σου πω αυτά που θέλω να μου φέρεις, θέλω καλέ μου

Άγιε να ξέρεις ότι για να βοηθήσω [ με όλη μου την καρδιά ] σαν καλός αστυνομικός την μητέρα Πατρίδα να βγεί απ' την κρίση και μια μέρα να ευτυχήσει [ ζήσε Μάη μου ] μου έχουν πάει τον μισθό γύρω στο 30 τοις εκατό κάτω, άσε που εξανεμίζεται πριν κάν πάει 15 ο μήνας [ και πολύ σου είπα ], αλλά τα έτη υπηρεσίας παραπάνω οπότε δεν μπορώ να φύγω ακόμα, άσε που άμα την κάνω θα πεθάνουμε της πείνας μέχρι να βγεί η σύνταξη, αλλά μάλλον θα μας προλάβει το κρύο καθόσον δεν έχουμε βάλει πετρέλαιο τα τελευταία 2 έτη [ εμπιστευτικά ] . .

Που λες λοιπόν γιά ένα παλιό υπάλληλο σαν εμένα με 30 χρόνια υπηρεσίας αυτό ισοδυναμεί με 400 Ευρώ περίπου. Οπότε αν εγώ ο παλιός έχω πέσει στα 1500 Γιούρο [ και που' σαι με φούλ 5-νθήμερα και νυχτερινά ] σκέψου τα φουκαράκια τα νεούλια των 700 - 800 ευρώ τι τραβάνε για να πληρώσουν νοίκι, φαί, στολές, όπλα, κινητά, ακίνητα, φόρους, βενζίνες, σέρβις, ασφάλειες, βόλτες κ.λ.π. για να μην σου πώ για Γιατρούς και φάρμακα που τα πληρώνουμε διπλά τώρα καθόσον τα κρατάνε και στην μισθοδοσία αλλά και τα δίνουμε στους φαρμακοτρίφτες . .

Επίσης οι νέοι μας για για να παντρευτούν ψάχνουν μόνο για συναδέλφους ή ταίρι με εργασία καθόσον τώρα χωρίς 2-ο μισθό όχι γάμο δεν κάνεις αλλά ούτε περίπατο στον Βασιλικό κήπο . . Επειδή βγήκα λίγο εκτός θέματος με τα οικονομικά μου, [ στα είπα και ξαλάφρωσα λιγάκι ] απλώς θα ήθελα να σε παρακαλέσω να τα πεις και συ κάνα σύννεφο παραπάνω γιατί δεν είσαι και Θεός να δίνεις σε όλα λύση, αλλά ΠΙΣΤΕΥΩ [ακόμα] ότι θα κάνεις το καλύτερο για μένα, τους συναδέλφους μου, αλλά και ΓΙΑ ΟΛΑ τα παιδάκια του κόσμου, [ ορφανά και μη ] . .

Για να μην σε κουράζω άλλο δώσε βάση τώρα τι χρειάζομαι και δεν μπορώ να πάρω φέτος τα Χριστούγεννα, καθόσον τα Σούπερ-Μάρκετ, οι φόροι, οι ΔΕΚΟ, οι κρατήσεις, τα παιδιά, τα σκυλιά, το αμάξι, το παπί και τα απανωτά χαράτσια με έχουν γονατίσει για να μην πω ότι έχω πλέον φάει χώμα . . [ προκαταβολή απ' τον τάφο που μας έσκαψαν μερικά σα'ι'νια Εθνοπατέρες που 'τανε μεγάλες λέρες . . ]

Λοιπόν καλέ μου Άγιε Βασίλη κατ' αρχάς θα ήθελα αν σου περισσεύουνε καμμιά 500αριά λίτρα πετρέλαιο ή κάνα τονάκι ξύλα [ όχι βρεγμένα όπως πουλάνε κάτι λαμόγια εδώ γύρω ], για να πάω να πάρω μια ξυλόσομπα μπας και βγάλουμε τον χειμώνα [ άλλα έξοδα πάλι ] . . Τώρα για να ξέρεις έχουμε μια σόμπα υγραερίου και καθόμαστε όλοι ένα γύρω για να ζεσταθούμε στα δυνατά κρύα φορώντας κουβέρτες ενώ παίζουμε και καμμιά μπιρίμπα φωνάζοντας ο ένας στον άλλο ότι κλέβει για να τσαντίζεται ο άλλος, να φουντώνει και να ζεσταίνεται . . [ είδες κόλπο ; ]

Επίσης θα ήθελα ένα καινούργιο κράνος γιατί το άλλο μετά απο 7 χρόνια συνεχούς χρήσης διαλύθηκε [ σαν τον μισθό μου ] . . θα ήθελα και ένα καινούργιο παπί που το έχω 14 χρόνια, αλλά η γυναίκα μου λέει αν δεν πάρεις εφάπαξ ούτε φτερό δεν βλέπεις όχι πάπια, οπότε θα κάνω υπομονή λίγο ακόμα [ καμμιά 10ετία πιστεύω θα πάρει για να πάρω περίπου το 25 τοις εκατό και καμμιά τριακονταετία για το άλλο 25 ] . . Για να μην ξεχνιόμαστε θέλω και νέα γάντια γιατί τα άλλα έχουν τρύπες σαν τυρί γραβιέρα Τριπόλεως από την πολυκαιρία, αλλά δεν βαριέσαι ας φάμε και λίγο βροχούλα, δεν χάλασε ο κόσμος βρε αδερφέ, αλλά να ξέρεις τα παλιά διαλύθηκαν σαν κάτι πολυκαιρισμένα Xsara που έχουμε για συνοδείες κ.λ.π.

Θα μου πεις γιατί δεν παίρνεις το Μετρό που ' ναι και τσάμπα, ναι θα σου πω, αλλά το πιο κοντινό είναι δυό συγκοινωνίες από το σπίτι στον συνάδελφό σου τον Άγιο Αντώνη οπότε που να τρέχεις τώρα . . [ γιά την ιστορία το πιο κοντινό μου στην Ανθούπολη αν και έχει τελειώσει από πέρσι κανείς δεν υπογράφει την παράδοση του για να μην έχει παρτίδες με την Μίζενς [ λένε οι φήμες ] και να σου πω το πιστεύω . . Άσε μην μπλέξει και κάνας άλλος φουκαράς αθώος υπουργός με την μιζοεταιρεία των Εταίρων μας και πάει να κάνει παρέα στον Φτωχούλη τον Άκη τον υποβρυχιάκη . . 'Ετσι που λές κάνω 50 λεπτά να πάω στην δουλειά ενώ με το παπάκι ένα τεταρτάκι και κάτι, οπότε καταλαβαίνεις γιατί δεν το παίρνω . .

Για να μη σε ζαλίζω άλλο κοίτα να φέρεις ότι μπορείς γιατί λεφτά δεν περισσεύουν, το σπίτι θέλει βάψιμο, οι μετώπες ξεφλουδίσαν και πέφτουν [ σαν χρεωκοπημένες κυβερνήσεις που λέει και το άσμα ], τα κάγκελα σκούριασαν όσο δεν πέρνει αφού σκέψου δεν τα ακουμπάμε για να μην πέσουν από κάτω, στο εξοχικό δεν πήγαμε φέτος γιατί πλημμύρησε και πέσαν κάτι ταβάνια και για να μην στα πολυλογώ τώρα κατάλαβα πως ζουν στο Μπαγκλαντές και στις Φιλιππίνες με τις πλημμύρες . .

Ας είναι καλά οι Εθνοπατέρες που όλα αυτά τα χρόνια φρόντισαν να φέρουν τον τρίτο κόσμο στην πόρτα μας τα τελευταία χρόνια για να μπορούμε να συναισθανόμαστε τον πόνο του άλλου βρε αδερφέ, λίγο τό 'χεις . . τέτοια φαεινή ιδέα ανθρωπιάς και πρωτοτυπίας απλά δεν υπάρχει αλλού στον κόσμο . . Βέβαια εκεί πνίγονται κατά χιλιάδες ενώ εδώ δεν έχουμε [ ακόμα ] τέτοια πράγματα, άντε μερικές μικροπλημμύρες σε καμμιά δεκαριά Νομούς τον χρόνο, αλλά που θα πάει με τόσα δάση καμένα θα γίνουν και αυτά εδώ για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι εστί πλημμύρα, όχι μόνο να τις βλέπεις στην τηλεόραση αλλά να μπορεί να περνάει ο χείμαρος απο την γειτονιά ακόμα και μέσα απ' το σαλόνι σου [ καλύτερα και απο 3D σου λέω . . ]

Κλείνοντας το γράμμα - εξομολόγηση καλέ μου Άγιε Βασίλη σου υπόσχομαι μέχρι να 'ρθεις να σου ανάβω το καντήλι και εύχομαι να είσαι καλά και το γράμμα μου να σε βρεί γεμάτο υγεία, χαρά και ευτυχία, γιατί πλέον η Ζωή μας στηρίζεται στα θαύματα που κάνουν οι Άγιοι σαν και σένα . . Α' και που' σαι μην ψάχνεις για τζάκι δεν υπάρχει [ ούτε πρόκειται ] απλά άστα στην εξώπορτα, χτύπα το κουδούνι και φύγε γρήγορα μην σε μαχαιρώσει κάνας πεινασμένος ΗΜΕΔΑΠΟΣ για να στ' αρπάξει . . [ οι ξένοι έμαθαν να τρώνε σκύλους, γάτες και άλλα τέτοια είδη που εξαφανίζονται με ρυθμούς που θα τα βρίσκεις πλέον μόνο στα Pet City's ] . .

Be Well and Happy the New Year 1013 [ sorry 2013 ήθελα να γράψω αλλά γύρω μου πλέον βλέπω μόνο Μεσαίωνα . . ]

Υ.Γ. Χαιρέτα μου τους Τάρανδους [ και τον Πλάτανο ] . .

Σ..... Κ.... [ υποψήφιος μετανάστης ]
--------------------------
Πηγή: bloko.gr
--------------------------