Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Επιστολή Αντιδημάρχου κ. Μ.Πρωτοψάλτη προς το Δημοτικό Συμβούλιο

Προς
Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κυθήρων

Αγαπητέ μου Πρόεδρε.


Λόγοι πέραν από την θέλησή μου, με αναγκάζουν να μην παρευρίσκομαι  στην σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου, αφού βρίσκομαι εκτός Κυθήρων.

Ιδιαίτερα με λυπεί γιατί δεν θα είμαι παρών κατά την συζήτηση του πρώτου θέματος της ημερήσιας Διάταξης, που αφορά την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία των νησιών μας, καί έχει συμπεριληφθεί μετά από πρότασή μου.

Είναι αυτονόητο ότι συντάσσομαι με την άποψη των συμπατριωτών μας, πού δεν θέλει να διαταραχθεί η ισορροπία που επικράτησε τα τελευταία χρόνια στην εξυπηρέτηση των δύο νησιών μας και με τα δύο πλοία.

Για τόν λόγο αυτό καλώ τους παριστάμενους πλοιοκτήτες να δείξουν πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης σ' αυτή την δύσκολη περίοδο, καλώ τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΛΑΝΕ κ. Μανώλη Γαλανάκη, να αρκεσθεί στις άλλες γραμμές που εξυπηρετεί και να αφήσει την γραμμή από Νεάπολη στο Τοπικό Πλοίο. 

Με αυτό τον τρόπο υπηρετεί τα συμφέροντα των νησιών μας και οι Κυθήριοι και Αντικυθήριοι θα του το αναγνωρίσουν.

Είναι μιά γενναία πράξη,   είμαι σίγουρος ότι ο Μανώλης Γαλανάκης το αντιλαμβάνεται και θα ανταποκριθεί θετικά.

  Μιχάλης Δ. Πρωτοψάλτης
     Αντιδήμαρχος