Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ανθέλληνες από τα γενοφάσκια τους... Ο εντεκάχρονος Ολλανδός που «έβγαλε» την Ελλάδα από το ευρώ


Όποιος νομίζει πως το σχέδιο της Τρόικας ή των γερμανικών αρχών για την Ελλάδα είναι εξαιρετικά επώδυνο και ατιμωτικό δεν έχει παρά να διαβάσει το τρομακτικό σενάριο εξόδου από το ευρώ που προτείνει για τη χώρα μας ένας…11χρονος Ολλανδός! Ο Jurre Hermans, ο πιτσιρικάς που ξεπερνά ακόμα και τον Σόιμπλε στην αυστηρότητα εφαρμογής των οικονομικών μέτρων, έγινε ο νεώτερος υποψήφιος για το βραβείο Wolfson Economics, το σημαντικότερο στα οικονομικά μετά από το Νομπέλ, για την «μελέτη» του σχετικά με τον τρόπο εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη.

Ο πιτσιρικάς από την Ολλανδία θα λάβει 100 ευρώ ως αμοιβή από το βρετανικό Think Tank που διοργάνωσε το διαγωνισμό για την καλύτερη θεωρία «διάλυσης της ευρωζώνης» ακόμα και αν δεν συγκαταλέγεται στις 5 μελέτες που διαγωνίζονται για το βραβείο. Ο πιτσιρικάς έστειλε ένα σκαρίφημα όταν ήταν ακόμα 10 ετών και μια επιστολή εξηγώντας πως οι Έλληνες πρέπει να επιστρέψουν όλα τα ευρώ τους στις τράπεζες και να λάβουν δραχμές, δημιουργώντας μια…πίτσα για την αποπληρωμή του χρέους! Προτείνει εξοντωτικά πρόστιμα σε όσους κερδοσκοπήσουν με την νέα δραχμή!

Συγκεκριμένα η επιστολή του 11χρονου Jurre Hermans. που βαδίζει στα χνάρια του γνωστού για τις ανθελληνικές θέσεις του υπ. Οικονομικών της Ολλανδίας Κις ντε Γιάγκερ, έχει ως εξής:

«Αγαπητέ Κύριε και Κυρία

Το όνομά μου είναι Jurre Hermans. Είμαι 10 ετών και ζω στην Ολλανδία. Είμαι πολύ ανήσυχος για την κρίση στην ευρωζώνη και παρακολουθώ τις εξελίξεις στην τηλεόραση κάθε μέρα. Η κρίση είναι μεγάλο πρόβλημα και σκέφτομαι για λύσεις. Διάβασα στην εφημερίδα για το βραβείο που δίνετε και σκέφτηκα να υποβάλω την ιδέα μου. Λοιπόν ορίστε η ιδέα μου. Η Ελλάδα θα πρέπει να εγκαταλείψει το ευρώ. Πώς θα γίνει αυτό; Όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να πάνε τα ευρώ τους στην τράπεζα. Τα βάζουν σε ένα μηχάνημα συναλλάγματος (βλέπε στην εικόνα πως ο Έλληνας δεν είναι χαρούμενος). Ο Έλληνας παίρνει πίσω δραχμές. Η τράπεζα δίνει τα ευρώ στην κυβέρνηση. Όλα αυτά τα ευρώ δημιουργούν μια πίτσα ή μια κρέπα (βλέπετε πάνω στην φωτογραφία). Τώρα η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να αποπληρώνει το χρέος της. Κάθε ένας που του χρωστάει η Ελλάδα παίρνει ένα κομμάτι από την πίτσα. Όλα αυτά τα ευρώ της πίτσας πάνε σε εταιρίες και τράπεζες που έχουν δώσει δάνεια στην Ελλάδα. Τώρα έρχεται το πιο έξυπνο μέρος της ιδέας μου:

Οι Έλληνες δεν θα θέλουν να ανταλλάξουν τα ευρώ με δραχμές γιατί θα ξέρουν πως η δραχμή θα υποτιμηθεί δραματικά. Προσπαθούν να κρατήσουν και να κρύψουν τα ευρώ τους. Ξέρουν ότι αν περιμένουν λίγο θα πάρουν περισσότερες δραχμές. Έτσι αν ένας Έλληνας κρατήσει τα ευρώ του ή αν τα μεταφέρει σε μια τράπεζα άλλης χώρας όπως η Ολλανδία και η Γερμανία και ανακαλυφθεί να τιμωρείται με πρόστιμο ίσο ή διπλάσιο των ευρώ που θέλησε να κρύψει. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλισθεί ότι όλοι οι Έλληνες θα δώσουν τα ευρώ του σε τράπεζες στην Ελλάδα και η ελληνική κυβέρνηση θα εξοφλήσει τα χρέη της.

Ελπίζω η ιδέα μου να σας βοηθήσει. Φυσικά όταν η χώρα εξοφλήσει τα χρέη της μπορεί να επιστρέψει στην ευρωζώνη.

Και λίγα περισσότερα για μένα. Είμαι 10, αγαπώ τα ζώα και έχω έναν σκύλο. Ζω με μια πενταμελή οικογένεια στην Ολλανδία. Έχω πέντε φίλους με τους οποίους παίζω όλη μέρα.

Υ.Γ Ο πατέρας μου με βοήθησε στη μετάφραση στα Αγγλικά καθώς εγώ μιλάω Ολλανδικά

Χαιρετισμούς από την Ολλανδία
Jurre Hermans"




-------------------------------------
Πηγή: protothema.gr
------------------------------------