Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Η Αλήθεια για την Άγονη Γραμμή των Κυθήρων-Αντικυθήρων

Από ενωρίς αυτό το καλοκαίρι με επανειλημμένα δημοσιεύματα μας εκρούαμε τον κώδωνα κινδύνου που διαφαινόταν από τις διαβουλεύσεις και τις ανακοινώσεις της Σ.Ε.Ε.Ν. όπως και τις αναδημοσιεύσεις σχετικών άρθρων των ακτοπλοϊκών ιστοσελίδων.

Η εβδομάδα που διανύουμε είναι μία εξαιρετικά δύσκολη εβδομάδα διαβουλεύσεων μεταξύ της Σ.Ε.Ε.Ν. των ακτοπλόων και της πολιτείας.

Εκ μέρους της Σ.Ε.Ε.Ν. υπάρχει η διάθεση ότι κανείς εκ των ακτοπλόων δεν θέλει να σταματήσει τα πλοία του και να αφήσει έρμαια τα νησιά. Η μεταφορά είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει ο νησιώτης να την έχει με την συμπαράσταση της πολιτείας.

Πως άραγε θα αισθανόταν ο απλός πολίτης όταν σταματούσαν τελείως οι λεωφορειακές γραμμές λόγω αδυναμίας πληρωμής των καυσίμων από τα λεωφορεία που βασικά είναι επιδοτούμενα από την πολιτεία;;

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και και με τις επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές γραμμές των νησιών μας.

Με απλά λόγια και όσον αφορά την τοπική άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή από Πειραιά η κατάσταση μπορεί να περιγραφεί ως εξής:

1) Οι επιδοτήσεις καθυστερούνται και δεν δίνονται εδώ και πολλούς μήνες
2) Η αύξηση των καυσίμων το 2010 και 2011 είναι κατά 31% περισσότερη και σε απόλυτο νούμερο πλησιάζει τις 700.000 ευρώ.
3) Οι στρόφιγγες των Τραπεζών έχουν κλείσει τελείως και έχουν στερέψει.
4) Τα ΕΛ.ΠΕ (Ελληνικά Πετρέλαια) απαιτούν άμεση καταβολή της τιμής των καυσίμων {Φυσικά γιατί πως θα αμοίβεται η μικρή αυτή ελίτ της Ελλάδας..}
5) Η μη πληρωμή του ΦΠΑ όπως γνωρίζετε αποτελεί ποινικό αδίκημα, χωρίς όμως να συμβαίνει το ίδιο για τις επιστροφές του.

Η κατάργηση του ΥΕΝ είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξει ένα απέραντο αλαλούμ στην διαχείριση και στις εξελίξεις των θεμάτων της ακτοπλοϊας.

Όλα συντελούν ότι πολύ σύντομα η άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή θα καταργηθεί και ίσως αυτό εμπίπτει σε ένα γενικώτερο σχέδιο απομόνωσης της νησιώτικης Ελλάδας.

Τον λόγο της απομόνωσης ας τον σκεφθεί κανείς μόνος του, ο καθένας από εμάς στις προηγούμενες εκλογές ψήφισε από ένα προδότη της αρεσκείας του και απλά απολαμβάνει πλέον το αποτέλεσμα της προτίμησης του.

Πάντως για όσους την πρηγούμενη εποχή "βρήκαν πια τα Κύθηρα", καλό θα είναι να τα χάσουν και πάλι.
Το πότε θα τα ξαναβρούν ίσως μας το εξηγήσει ο κ. Χρυσοχοϊδης εκτός και αν συμβουλευθεί τον ομότιμό του υπουργό κ. Παπουτσή ό οποίος υποστηρίζει την μετατροπή τους σε χώρο αγκυροβολίου εμπορικών πλοίων.

Οι Κυθήριοι πάντως θα μπορούν ανεμπόδιστα να "βλέπουν τα πλοία να περνούν από τα στενά" ελεύθερα.

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι ήδη όπως διαβάσαμε ο Δήμος έστειλε σχετική επιστολή για το θέμα. Μήπως όμως πια είναι αργά ;;;
Μήπως όλα έχουν τελειώσει;;

Επίσης θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα εάν και η Αντιπεριφέρεια Νήσων Αττικής έκανε μια παρόμοια κίνηση και εξέδιδε και σχετικό δελτίο τύπου, έτσι απλά για να αισθανθούμε ότι και τα Κύθηρα-Αντικύθηρα αποτελούν κομμάτι της Ελληνικής Επικράτειας.
--------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
--------------------------